woensdag 26 augustus 2015

Pffff wat een nacht.

Pfffff wat een nacht. Voor mij dan. Toine en Demi hebben wel redelijk geslapen. De bedden zijn zo smal voor 2 personen dat we gisteravond nog een bedden dans hebben gedaan wie waar ........ uiteindelijk toch maar besloten omdat Demi een enorme draaikont is om haar alleen te laten liggen en wij zouden wel kijken. Ik heb dus het grootste deel van de nacht liggen lezen want slapen kon ik echt niet. ( wat zal ik thuis ons eigen bed weer waarderen zeg !! )

Vanmorgen rond 8.00 uur rustig opgestaan. Toine is meteen gaan douchen. Demi en ik doen dat na het ontbijt. Om 8.45 uur liepen we naar beneden. Bij het ontbijt aangekomen bleek dat we een Voucher moesten hebben anders konden we de hoofdprijs betalen en we wisten zeker dat we dit hotel met ontbijt geboekt hadden. Terug naar de receptie en daar kregen we dan toch de vouchers. Eenmaal aan tafel kregen we een heerlijke Jus en toen konden we ons ontbijt gaan halen. Er was volop keuze van vers fruit, brood, vlees/kaas, diverse soorten cornflakes, pastries en dan nog een warm gedeelte waar je van alles kon laten bereiden. Toen we terug aan tafel zaten zagen we de rekening liggen. Het bedrag van het ontbijt was doorgestreept en er werd alleen om een TIP gevraagd. Het was maar goed dat we een voucher hadden want $75,00 voor ontbijt vonden we toch wel erg veel !!!!

Eenmaal terug in de kamer was het 9.30 uur geweest en gingen de dames douchen. Daarna even het laatste puzzelen met de koffer en dan was het echt klaar. De extra hand bagage koffers die we meegenomen hadden op de heenreis in de koffers zitten daar nu ook weer dus dat hebben we prima gedaan.

We hebben al her en der vernomen dat Air Berlin op de terugweg de handbagage's ook weegt..... voor mijn tas totaal geen probleem die is maar 3 kilo maar voor de rugzak van Toine waar alle elektra in zit zal dat niet goed komen maar ach we hebben genoeg ruimte om daar in te schuiven als ze dat echt willen. We zullen het straks zien.

Voor nu gaan we afsluiten vanuit The States en gaan we over een uurtje richting vliegveld. Om 16.00 uur gaat onze vlucht naar Dusseldorf en we hopen om 7.00 uur ( Nederlandse tijd ) daar te landen. Dan is het nog een taxi regelen richting het hotel waar we de eerste nacht geslapen hebben en waar onze auto staat. Dan op naar Vlijmen.

Ons volgende en meteen laatste blog komt dus ook als we weer thuis zijn.

Voor nu iedereen bedankt voor het meelezen en tot snel.

1. En dan zit het er alweer op, jammer! Hopelijk kun je thuis een beetje bijslapen ;-) Bedankt alvast voor de blog en goede vlucht!

2. Het was leuk om jullie te volgen. Fijne reis.