woensdag 5 augustus 2015

Dagje Sanibel.

Vanmorgen heerlijk rustig wakker geworden dat was weer eens wat anders als de afgelopen dagen. Ook Demi sliep lekker uit. We zijn met z'n 3tjes de dag begonnen met een heerlijke duik in het zwembad. De temperatuur van het water was erg aangenaam ( al dacht Toine daar in eerste instantie iets anders over ) en ook staat de zon 's morgens nog niet op het water, ideaal !!

Lekker douchen en daarna hebben we buiten gegeten. Toine en Demi een boterham en ik was dat brood wel weer even zat, dus had een lekkere bak met Griekse Yoghurt, fruit en Granola..... Genieten.

Nadat we even het weer bekeken hebben, zijn we richting Sanibel gereden. Hier wilden we erg graag richting strand en eventueel een Wildlife park. Onderweg reden we een erg hoge brug op en eenmaal op het hoogste punt weet je niet wat je ziet..... Wowwww wat is het hier mooi !!!!!

Als eerste kwamen we J.N. Ding Darling, National Wildlife Refuge tegen. Hier eerst even het Visitor Center binnen gelopen en toen zagen we dat de Tram Trail om 13.00 uur zou vertrekken. Het was 12.30 uur dus dit kwam prima uit. Hier zijn we mee mee gegaan en onze Gids Wendy heeft ons heel veel verteld en laten zien !! Wat is het daar mooi zeg !!

Helaas lieten de krokodillen zich deze keer niet zien......

Nu was het bijna 15.00 uur en begonnen onze magen wel wat te knorren. Op de heenweg hebben we een Subway zien zitten, dus even een klein stukje terug gereden.
Hier was het helemaal niet druk, dus we hebben gezellig ons broodje buiten op zitten eten.

Op het laatste stukje van de trail ( over de weg ) vertelde onze gids toen we langs een zijstraat kwamen, dat daar het mooiste strand was van Sanibel en aangezien we graag naar het strand wilden dus die weg maar ingereden na het eten. Bowman's Beach. Nou deze dame had niks teveel gezegd. Ideaal parkeren en dan nog een flinke tippel naar het strand. Onderweg erheen ziet alles er piekfijn uit. Nergens een vuiltje op de grond. Volop mooie natuur. Geweldig!! Eenmaal de "duinen" over kijk je uit over het strand. Overal groepjes mensen die op hun manier genieten en er heerst een ontspannen sfeer. We kijken onze ogen uit. Dit strand staat bekend om z'n schelpen.... Nou ook dat is niks teveel gezegd. Die lagen er volop !!!!

Op de parkeerplaats liep deze schildpad nog zomaar even rond.

Onderweg terug kwamen we nog langs een kleurrijk geheel aan "Newspaper Boxes ".  Blijft leuk om te zien.

Demi had 's morgen al een Dairy Queen gezien en ja, daar konden we op de weg naar de villa niet zomaar langs rijden..... Dus deze keer maar even gestopt. Het ijs is er echt heerlijk. Demi haar ijsje werd even getest..... Op z'n kop.... ja, Oke er valt niks uit dus dan is het helemaal goed !!! hihi.

Nadat we thuis zijn gekomen was het even rustig zitten/liggen/hangen. Ik heb alvast een gedeelte van het blog gemaakt en Toine heeft even geskyped met Pa & Ma Keijzers. Dit kunnen ze voor het eerste jaar, dus dit vinden ze wel erg leuk !!!

Rond 19.00 uur zijn we richting Outback gereden. Toine had sinds we aangekomen waren in The USA al zin in een Blooming Union dus dat moest er nu maar eens van komen. Deze zat op een kwartiertje rijden dus een mooie afstand. Het eten was er weer heerlijk !!! Demi weer eens een "Plane Burger" en Toine en ik een Sirloin Steak.... Jammie.  ( wel nog even een foutje uit de rekening gehaald maar dat mag de pret niet drukken.) Bij buitenkomst was er een erg mooie lucht te zien.

We hebben vandaag echt wederom een heerlijke dag gehad. Volop genoten van alles en het weer was ook echt Geweldig !!!  Dit noemen ze ECHT vakantie !!

Wat we morgen gaan doen?? Geen idee, dat zien we morgen dan wel weer.

Tot snel.

1. Zo letterlijk en figuurlijk en lekker dagje!!
    Ziet er lekker uit je ontbijten.
    En wat een mooie foto's.
    Prachtig strand,inderdaad dit is vacantie..

2. Zo dat was een lekker dagje. En wat een mooie villa hebben jullie daar :-)
    Lekker zo een dagje Wildlife park bezoeken en daarna lekker naar het strand, beide erg mooi om te zien.
    Geniet lekker van alles wat er nog komen gaat.

3. Heerlijke dag zeg en inderdaad een prachtige natuur. Probeer Light House Beach op Sanibel eens....super mooi!!

4. Superdag en wat een mooi strand, we hebben ze bijna allemaal gehad behalve juist die :( (weer een reden om terug te gaan)

5. Weer een mooie dag afgesloten met heerlijk eten.

6. Wat een heerlijke dag, dat strand ziet er prachtig uit!